Tuesday, June 20, 2006

Kvick lista!

Daniel:

Jag listar en snabb lista på saker jag hatar som är lite svårförklarliga. Kanske är jag en sociopat som behöver vård?

-Smaskande
-Personer som säger "yogart" istället för "yogurt"
-Folk som skrapar med besticken i sin tomma matlåda av plast i jakt på de sista matsmulorna
-Snarkningar
-Motorfanatiker
-Märkesbögeri
-Radiopratare på reklamradio. DÖD ÅT DOM!
-Folk
-Aftonbladet
-Expressen
-Politisk korrekthet som saknar saklig grund annan än att det är politiskt korrekt
-Folk som frågar mig hur det är utan att verkligen mena det
-Folk som inte gillar katter för att dom är "lömska"
-Massproducerad individualitet

Tack för mig. Glad midsommar.

2 comments:

Conrad b Hart # 2 said...

Jag hatar folk som säger pressenning istället för presenning.

Candy said...

Har Andreas något med herr Hartlands försvinnanade? Är lite orolig. HATAR när folk inte kan nås på mobilen.